Siden 2003 har Medarbejderferie administreret ferieboliger for organisationer og feriefonde. Vi tilbyder at hjælpe med administrative opgaver efter behov.
Eksempler på administrative opgaver:
- Vedligehold af præsentation af ferieboligerne på internettet
- Daglig kontakt til feriestederne
- Besvarelse af spørgsmål pr. mail og telefon
- Udførelse af lodtrækning
- Udarbejdelse af løntræksfiler til lønningsbogholderiet
- Kontakt til rengøringspersonale
- Udarbejdelse af årligt regnskab og statistikker
- Udsendelse og indsamling af evalueringsskemaer
- Sparringspartner for bestyrelsen
- Vedligeholdelsesrapporter
- Indhentning af tilbud på vedligehold af ferieboliger
Alle opgaver udføres af personale, som har administration af feriefonde som deres primære opgave og som har et stort kendskab til de forskellige feriesteder. Derfor kan vi vejlede medarbejderne i valg af det rigtige feriested.
Står din feriefond overfor at skulle vælge nyt system til administration, hjælper vi også gerne med at implementere et system og undervise i optimal udnyttelse af systemet.
Kontakt os for en uforpligtende snak omkring, hvordan vi kan hjælpe din organisations feriefond.