Om Medarbejderferie
Medarbejderferie er en service, der gør det let for organisationer at skabe arbejdsglæde, sundhed og trivsel hos medarbejderne.
Siden 2003 har Medarbejderferie administreret ferieboliger for organisationer og feriefonde i Skandinavien. Vi administrerer både organisationers egne ferieboliger og ferieboliger i feriecentre, som kan benyttes af medarbejdere.
Vi tilbyder at hjælpe med administrative opgaver efter behov.
Eksempler på administrative opgaver:
- Vedligehold af præsentation af ferieboligerne på internettet
- Daglig kontakt til feriestederne
- Besvarelse af spørgsmål pr. mail og telefon
- Udførelse af lodtrækning
- Udarbejdelse af løntræksfiler til lønningsbogholderiet
- Kontakt til rengøringspersonale
- Udarbejdelse af årligt regnskab og statistikker
- Udsendelse og indsamling af evalueringsskemaer
- Sparringspartner for bestyrelsen
- Vedligeholdelsesrapporter
- Indhentning af tilbud på vedligehold af ferieboliger
Vi har et godt samarbejde med spændende udbydere af ferieboliger og ferieoplevelser, og vi kan derfor hjælpe med at tilbyde en bred vifte af gode tilbud, som giver en højere værdi for medarbejderen.
Vi hjælper organisationer med at administrere ferieordninger, så medarbejderne kan koncentrere sig om deres primære funktioner. Vi leverer en professionel service, der opleves som om, at det er medarbejdere i egen organisation, som svarer på spørgsmål og sørger for det praktiske.
Alle opgaver udføres af personale, der har administration af feriefonde som deres primære opgave og som har et stort kendskab til de forskellige feriesteder. Derfor kan vi vejlede medarbejderne i valg af det rigtige feriested.
Står din feriefond overfor at skulle vælge nyt system til administration, hjælper vi også gerne med at implementere et system og undervise i optimal udnyttelse af systemet.
Kontakt os for en uforpligtende snak omkring, hvordan vi kan hjælpe din organisations feriefond.
Medarbejderferie tilbyder også kursusforløb for trivselsambassadører, som skal hjælpe arbejdsgivere og kollegaer med at opdage “trivselshæmmere” i dagligdagen, så man kan gøre noget ved situationen, inden det udvikler sig til problemer og sygefravær blandt medarbejderne.
Se vores priser og betingelser for medlemskab.