Oprettelse og administration af feriefonde

Siden 2003 har Medarbejderferie administreret ferieboliger for organisationer og feriefonde.
Vi tilbyder at hjælpe med administrative opgaver efter behov.

Eksempler på administrative opgaver:

  • Vedligehold af præsentation af ferieboligerne på internettetferiefonde-og-administration-250
  • Daglig kontakt til feriestederne
  • Besvarelse af spørgsmål pr. mail og telefon
  • Udførelse af lodtrækning
  • Udarbejdelse af løntræksfiler til lønningsbogholderiet
  • Kontakt til rengøringspersonale
  • Udarbejdelse af årligt regnskab og statistikker
  • Udsendelse og indsamling af evalueringsskemaer
  • Sparringspartner for bestyrelsen
  • Vedligeholdelsesrapporter
  • Indhentning af tilbud på vedligehold af ferieboliger

Alle opgaver udføres af personale, der har administration af feriefonde som deres primære opgave og som har et stort kendskab til de forskellige feriesteder. Derfor kan vi vejlede medarbejderne i valg af det rigtige feriested.

Står din feriefond overfor at skulle vælge nyt system til administration, hjælper vi også gerne med at implementere et system og undervise i optimal udnyttelse af systemet.

Kontakt os for en uforpligtende snak omkring, hvordan vi kan hjælpe din organisations feriefond.

Tilfredshedsundersøgelser og rådgivning

Brugernes tilfredshed er det vigtigste i en feriefond. I Medarbejderferie har vi lang erfaring i at gennemføre tilfredshedsanalyser og hjælper feriefonde med at få brugernes oplevelser og holdninger registreret, så de kan benyttes i bestyrelsens arbejde omkring fremtidige tiltag.

Læs mere om tilfredshedsanalyse og rådgivning her

Vedligehold af ferieboliger

I Medarbejderferie har vi lang erfaring med at servicere ferieboliger og vi har et stort netværk af professionelle håndværkere der udfører godt håndværk.
Vi udfører vedligeholdelsestjek og indhenter tilbud på vedligeholdelsesopgaver. Vi kan være projektleder på enhver reparations og renoveringsopgave så feriefonden får den bedst mulige løsning.

Læs mere om vedligehold af ferieboliger her

Indkøb af ferieophold og oplevelser

I Medarbejderferie køber vi et større antal ferieuger hos forskellige feriesteder hvert år.
Din feriefond har mulighed for at gøre brug af vores aftaler med de forskellige feriesteder.

Læs mere om indkøb af ferieophold og oplevelser her

Bogføring og udarbejdelse af årsregnskab

Vi sørger for bogføring af bilag i et system der er tilgængelig for bestyrelsen, så der er mulighed for hele tiden at følge med.

Årsregnskabet udarbejder vi i samarbejde med vores tilknyttede revisor, der også tilbyder revision til en konkurrencedygtig pris.

Læs mere om bogføring og udarbejdelse af årsregnskab her

Oprettelse af feriefonde

Overvejer din organisation at starte en feriefond, stiller vi vores ekspertise til rådighed til processen omkring oprettelse af en feriefond, og vi hjælper også gerne med den efterfølgende administration.

Hvis organisationen har et større antal medarbejdere, og dermed hvert år afregner uafhentede feriepenge til Arbejdsmarkedets feriefond, er det muligt at oprette en feriefond. Feriefonden kan gøre brug af nogle af disse midler til medarbejderes ferieoplevelser, og driften af feriefonden kan ske uden brug af ressourcer i organisationen.

Læs mere om oprettelse af feriefonde her

Download vores produktark vedr. administration af feriefonde her

Udfyld formularen herunder eller send os en mail på mail@medarbejderferie.dk

 
 
Medarbejderferie - ferie, fritid & familietid
Jernbanegade 38, 1. • DK-6000 Kolding • mail@medarbejderferie.dk • tlf. 7022 5464
© Medarbejderferie 2003 - 2019
logo